ایران کوین ماین اولین سایت داخلی استخراج ابری ارز دیجیتال دوج کوین می باشد، جناب آقای علی اکبر توسل موسس این مجموعه که دارای مدرک دکترای حقوق بین الملل و کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر  می باشند، سایت خود را به عنوان “صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال باسود منطقی مبتنی بر (دوج کوین) معرفی نموده اند.شما می توانید با ثبت نام در این سایت از سود سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال دوج کوین بهره مند شوید. ایران کوین ماین روی پلن های سرمایه گذاری خود سود نرمال و قابل قبولی پرداخت می نماید.این سایت برای مدت 30 روز، 90 روز و 180 روز بسته به سرمایه گذاری شما سود پرداخت می کند.و سرمایه گذاری نیز بر پایه ارز دیجیتال دوج کوین خواهد بود. با ادامه مطالب همراه ما باشید.

حداقل سرمایه گذاری هم اکنون 1 دلار و حداکثر 50000 هزار دلار می باشد و هر بسته نیز برای مدت 30 روز یا 90 روز یا 180 روز فعال می باشد و از 7/75 درصد تا 12/25 درصد بسته به مقدار سرمایه گذاری سود خالص دریافت می کنید.

علی اکبر توسل – مدیر سایت ایران کوین ماین

 سرمایه گذاری های این مجموعه که تماماً از راه های مشروع (ترید ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری در بازار بورس بین المللی نیویورک) می باشد توسط تیم متخصص با کمترین میزان خطا صورت می پذیرد.

اقبال احمدوف – تریدر سایت ایران کوین ماین

جناب آقای اقبال احمدوف، فعالیت خود را در سال 1364 با معاملات دلار در سطح داخلی آغاز کرده و پس از یک سال، طلای شمش و سکه را نیز در معاملات خود پیگیری می‌نمودند. در سال 1376 با علاقه وارد بازار بورس تهران گشته و شش سال بعد(سال 1382)، پس از آشنایی با بازار فارکس، تمام تمرکز خود را بر معاملات این بازار قرار دادند.
تا قبل از ورود به بازار فارکس، شغل اولیه‌ی ایشان خرید و فروش آهن آلات بود و معاملات بازارهای داخلی به صورت بلندمدت و پاره وقت پیگیری می‌شدند؛ لیکن پس از روی آوردن به بازار فارکس، به دلیل شدت عشق و علاقه به این حوزه، شغل اولیه‌ی خود را رها کرده و تا امروز، فعالیت در این بازار را به عنوان شغل اصلی خود دنبال کرده‌اند.

وبسایت ایران کوین ماین | irancoinmine کاملاً به صورت فارسی طراحی گردیده است و دارای تیم پاسخگویی آنلاین و پشتیبانی قوی می باشد، به عبارت دیگر شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید مسائل خود را با ساپورت آنلاین سایت در میان بگذارید و راهنمایی بگیرید.

سرمایه گذاری در این سایت قبلا بر اساس دوج کوین بود که به علت نوسانات بالا و تحمل ریسک های زیاد هم اکنون به پلن های دلاری تغییر یافته است.

یعنی شما دلار سرمایه گذاری می کنید و بر اساس دلار معادلش سود دوج کوین دریافت می کنید.